سلام عزيزم

امروز93/3/10 ساعت 6 عصربود که بعداز مدت طولاني کم رنگ شدنت تو رابطمون دلم طاقت نياورد و برا اس فرستادم تو هم برگشتي گقتي همه چي تموم بخدا دنيام رو سرم آوار شد حالم اصلا قابل توصيف نبود کلي گريه کردم به معنا واقعي داغون شدم

اماهمين الان بهم زنگ زذي از پشت خط بهم گفتي دوسم داري,,,عاشقمي,,,بدون من نميتوني,,,,برام گريه کردي,,,آره تو بودي تو خودت اينارو بهم گفتي باورم نميشه

دوسال فنچولک منتظر شندنشون بود از زبون خودت امشب شنيد

قلبم از ذوق داره از حرکت مي ايسته

دوست دارم همه دنياي مني

خداروهزاران بار شکر که تورو بهم برگردوند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1393 | 23:55 | نویسنده : فنچولک |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس