سلام

سلام به زیباترین گل زندگیمفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امروز1391/7/7 که من تصمیم گرفتیم یه وبلاگ برای لحظه به لحظه خاطرات خوب و بدی که با هم داریم درست کنم تا یه جای واسه ثبت این خاطرات داشته باشیم و بعدها از خوندنش لذت ببریم

امیدوارم خدا همیشه و در همه حال ما رو یاری کنه و تنهامون نزاره و حفظمون کنه

به امید روزای خوب با هم بودن

همیشه دوستت دارم زیباترین گل زندگیم

اینم عکس گلم هیچوقت فراموشت نخواهم کرد

 

تا بی نهایت دوست دارم نفسم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت20:41---10 بهمن 1391

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


sahar
ساعت20:39---10 بهمن 1391

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


sahar
ساعت13:59---28 دی 1391
سلام
با افتخار لینک شدی گلم


sahar
ساعت16:14---25 دی 1391
در دنیا فقط یه قلب برای تو می تپه
اونم قلب خودته مراقبش باش
------------------
سلام دوست خوبم خوشحال میشم بهم سر بزنی
لینکم کن منم لینکت میکنم


هستی جاودان
ساعت14:22---17 دی 1391
خیلی از متنای تو خوشم اومد راستی این عکس خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوشکلی دوست داشتنی و جیگر و جذاب خیلی دوست دارم بیشتر اشنا شم باهات بهم سر بزن
پاسخ: سلام ممنونم از نظرت اما نمیتونم تو وبلاگت نظر ثبت کنم شرمنده اگه میدونی بیا تا بگو چجوری کمکم کن


capi
ساعت23:00---4 آبان 1391
سلام خوبی یه چت روم خوب و با حال تاسیس شده خوش حال میشم سر بزنی راستی وب خیلی خیلی قشنگی داری امید وارم موفق باشی دوستت دارم

binam
ساعت17:46---7 مهر 1391
لینکیدمتون با افتخار
ممنونم


فرشاد
ساعت10:18---7 مهر 1391
لینک شدید دوست عزیز

فرشاد
ساعت9:50---7 مهر 1391
سلام خسته نباشی دوست عزیزم وبلاگ قشنگ و خوبی داری حرف نداشت عزیزم با تبادل لینک موافق هستی اگه هستی منو لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم. منتظر جوابت هستم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 مهر 1398 | 8:46 | نویسنده : فنچولک |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس